توزیع ۱۴۰۰ پرس غذای نذری در قالب طرح اطعام رضوی 

توزیع ۱۴۰۰ پرس غذای نذری در قالب طرح اطعام رضوی 

تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹
رقیه ملایی گفت: هم زمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) یکهزار و ۴۰۰ پرس غذای نذری در قالب طرح اطعام رضوی در بین خانوارهای نیازمند روستا توزیع شد.

«رقیه ملایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برنامه های کانون فرهنگی هنری بیت الرقیه (س) در دهه پایانی ماه صفر، گفت: هم زمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) یکهزار و ۴۰۰ پرس غذای نذری در قالب طرح اطعام رضوی در بین خانوارهای نیازمند روستا توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری بیت الرقیه (س) هوکرد بیان کرد: در همین راستا با جلب کمک های خیرین و مردم و با مشارکت بچه های مسجدی کانون اقدام به پخت غذای نذری کرده و پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند توزیع کردیم.


وی افزود: یکی دیگر از برنامه های این دهه، برگزاری مراسم عزاداری ویژه بانوان همراه با سخنرانی و مداحی بود.

ملایی ابراز کرد: علاوه بر این نیز طرح تلاوت نور اجرا شده و ثواب تلاوت آیات قرآن کریم به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) هدیه شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری بیت الرقیه (س) هوکرد ادامه داد: همچنین طرح ختم صلوات هدیه به ارواح طیبه شهدا و اسرای کربلا و نیز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت اجرا شد.



وی اظهار کرد: یکی دیگر از این ویژه برنامه ها، اجرای طرح سلام بر امام رئوف بود که به همین منظور هم زمان با شب شهادت امام هشتم (ع) راس ساعت ۲۰ صلوات خاصه آن حضرت از بلندگوهای مسجد پخش شده که این ویژه برنامه با هدف زیارت از راه دور امام رضا (ع) اجرا شد.


ملایی در خاتمه عنوان کرد: هر ساله در ایام پایانی ماه صفر مخصوصا در سالروز شهادت امام رضا (ع) موکب راه اندازی می شد که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برپایی موکب نبود بنابراین تصمیم گرفتیم هزینه راه اندازی آن را صرف خرید اقلام غذایی و پخت غذای نذری کنیم.

پایان پیام/ 586